Wat is het klantportaal?
In het klantportaal is het voor een bedrijf/ gemeente mogelijk om alle openstaande (en gesloten) tickets te zien, die uitgezet zijn bij Stipter.
Voor de gebruikers van het klantportaal is het mogelijk om op twee manieren tickets in het klantportaal te registreren:
- De klant stuurt een email naar het bij hen bekende adres. De e-mail wordt automatisch een ticket.
- De klant kan in het klantportaal zelf een ticket aanmaken. Mocht een medewerker van Stipter hier dan op reageren, dan zal er (naast het antwoord in het ticket in het portaal zelf) ook een e-mail verstuurd worden naar de klant.
Tevens is het mogelijk om tickets van anderen binnen dezelfde organisatie in te zien.
Hoe u de instellingen van het portaal ingericht wilt hebben, kunt u het beste afstemmen met uw accountmanager. De instellingen zijn tussendoor aan te passen.
Het gebruik van het portaal is een extra service die wij bieden om meer inzicht te krijgen in de acties die bij zowel Stipter als de klant uitstaan.
Wat is het doel?
Het doel van het gebruik van het klantportaal is:
- Inzicht krijgen in alle (openstaande) acties bij Stipter
- Inzicht krijgen in alle (openstaande) acties bij de klant
- Makkelijk opvoeren van agenda items voor overleg klant & Stipter
- Overzicht hebben op geplande releases en eventuele andere documentatie
Gebruikersinstructie
- Om in te kunnen loggen op het klantportaal heeft u (eenmalig) een activerings-email nodig. Deze kunt u opvragen bij uw accountmanager. U kunt inloggen op stipter.nl
- Als u ingelogd bent, kunt u indien gewenst de taal aanpassen bij ‘profiel bewerken’ (rechts boven in beeld).
- Bij het tabblad tickets ziet u alle tickets van u zelf (en indien ingesteld die van anderen binnen uw organisatie). Deze kunt u filteren op openstaand of gesloten.
- In het ticket zelf kunt u:
- Een opmerking toevoegen
- Aangeven of het besproken dient te worden in het tactisch overleg
- U kunt een export maken van de tickets in CSV of Excel.
- Als een ticket naar uw tevredenheid is afgerond, kunt u het ticket zelf sluiten. Meestal zal dit echter al gebeurd zijn door een medewerker van Stipter zelf.
U kunt gesloten tickets eenvoudig heropenen door een reactie te typen.