Product Owner
IT Servicedesk Medewerker
Wie zijn wij?
Stipter is een innovatieve IT dienstverlener. We ondersteunen gemeenten bij de uitvoering van het
sociaal domein. Voor gemeenten, waaronder Den Haag, Almere en Lelystad, draagt Stipter zorg voor
de administratieve afhandeling van Jeugdzorg en de Wet maatschappelijke ondersteuning.
Door ons unieke en veelzijdige platform hebben we een sterke marktpositie binnen ons segment, in
een continue veranderende omgeving. Hier kunnen wij perfect op in spelen, omdat wij zelf onze
applicaties en webservices bouwen. Voor onze groeiende organisatie zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Product Owner.
Wat ga je doen?
Als Product Owner bewaak je de kwaliteit van onze webapplicatie en de daarbij horende
dienstverlening, vertaal je de behoeftes van onze klanten naar bruikbare oplossingen en ben je
verantwoordelijk voor concrete verandering en verbetering van bedrijfsprocessen. Daarnaast
adviseer je opdrachtgevers en collega’s en bedenk en beschrijf je zelfstandig oplossingen. Je stelt
tevens business requirements op voor bestaande en nieuw te ontwikkelen producten en diensten. Jij
bent dé bruggenbouwer tussen IT en bedrijfsvoering, waarbij je rekening houdt met alle
invalshoeken en disciplines.
Wie zoeken wij?
Een zelfstandige en stressbestendige collega die transparant communiceert en daarbij sociaal
vaardig is. Die in staat is om gestructureerd, met een sterk analytisch vermogen, tijdig knelpunten te
signaleren en hier proactief op reageert. Je bent daarnaast in staat goed te luisteren en mee te denken met wat de klant nodig heeft. Je toont initiatief waar nodig, maar je bent ook een teamplayer.
Verder kun je terugvallen op:
• HBO denk- en werkniveau;
• Ruime ervaring in een vergelijkbare functie;
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
• Goed ontwikkelde analytische en communicatieve vaardigheden;
• Een duidelijke eigen mening, die je niet voor jezelf houdt;
• Een gezonde dosis ondernemerschap;
• Kennis van het Sociaal Domein is een pré
Wat bieden wij?
Een tijdelijke dynamische baan met veel ruimte voor eigen initiatief. Een plek waar je meewerkt aan
de profilering van Stipter. Verwacht geen gespreid bed, maar wel een functie die je persoonlijke
groei stimuleert en waar je het verschil kunt maken.
Wij bieden je een professionele en ambitieuze werkomgeving, waarin ondernemerschap, lef en
ambitie voorop staan. Dit wordt ondersteund met goede arbeidsvoorwaarden en de mogelijkheid
om jezelf verder te ontwikkelen.
Arbeidsvoorwaarden:
• Flexibele werktijden
• 40 uur
• 27 vakantiedagen
• Compensatieverlof
Heb je interesse?
We zien graag je motivatiebrief voorzien van CV per e-mail op het adres van HRM@stipter.nl.
Vragen kunnen gesteld worden aan Shazia Khan, te bereiken op 06-55336562.
Wie zijn wij?
Stipter is een innovatieve IT dienstverlener. We ondersteunen gemeenten bij de uitvoering van het
sociaal domein. Voor gemeenten, waaronder Den Haag, Almere en Lelystad, draagt Stipter zorg voor
de administratieve afhandeling van Jeugdzorg en de Wet maatschappelijke ondersteuning.
Door ons unieke en veelzijdige platform hebben we een sterke marktpositie binnen ons segment, in
een continue veranderende omgeving. Hier kunnen wij perfect op in spelen, omdat wij zelf onze
applicaties en webservices bouwen.
Voor onze groeiende organisatie zijn wij per direct op zoek naar een Medewerker Binnendienst.
De functie
Als ICT Servicedesk Medewerker ben je verantwoordelijk voor het leveren van support op onze
software en/of applicaties. Je neemt per e-mail of per telefoon vragen/storingen aan van
eindgebruikers. Eindgebruikers zijn onze klanten die je als support medewerker ondersteunt. Deze
vragen/storingen registreer je in ons ticketsysteem, zoals Freshdesk of Jira. Na het registreren van de
vragen/storingen, analyseer je deze en los je deze op. Indien je de vragen/storingen niet zelf kunt
verhelpen maak je een ticket aan en zet je deze door naar de technisch verantwoordelijke binnen
onze organisatie.
Taken & Verantwoordelijkheden
• Incidenten (vragen en verzoeken) aannemen, registreren, analyseren, volgen en afhandelen;
• Incidenten zelf kunnen oplossen of overdragen aan de technisch verantwoordelijke binnen
de organisatie;
• Gebruikers ondersteunen, telefonisch of per e-mail;.
• Procesmatig werken aan de hand van beschreven kaders en standaardbeschrijvingen (Service
Level Agreement, SLA);
• Proces- en systeemverbeteringen voorstellen en doorvoeren;
• Samenwerken met het team van Binnendienst medewerkers en onze IT afdeling;
• Ondersteuning bieden bij en deelnemen aan ICT-projecten;
• Beheren en onderhouden van informatiesystemen;
• Testprocedures opstellen en uitvoeren;
• Acteren als tweedelijns medewerker.
Wie zoeken wij?
Een zelfstandige, stressbestendige en spontane collega. Je bent instaat goed te luisteren en mee te
denken met wat de klant nodig heeft, toont eigen initiatief en communiceert vanuit een positieve
houding.
Vaardigheden en competenties
• Taalvaardigheid: uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is vereist;
• Interpersoonlijke- en communicatievaardigheden: je handelt dagelijks gesprekken met
klanten en intern personeel af en helpt hen met technische problemen;
• Kritisch denken: je moet rationeel denken, de juiste beslissingen nemen en onder druk
problemen oplossen. Je bekijkt het probleem vanuit verschillende perspectieven, stelt vragen
en evalueert feiten om de juiste oplossing te vinden;
• Werken in teamverband: je werkt in teamverband;
• Je moet goed kunnen luisteren, informatie delen, helpen en toewijding en betrouwbaarheid
tonen;
• Analytische vaardigheden: Als skilled IT Servicedesk Medewerker moet je problemen kunnen
visualiseren, relevante informatie over de situatie verzamelen en complexe problemen
analyseren en oplossen.
• Technische vaardigheden: In veel gevallen is basiskennis van hardware, software, echter
voldoende.
Verder kan je terugvallen op:
• Een afgeronde HBO-opleiding;
• Minimaal twee jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
• Goede kennis van Microsoft 365;
• Ervaring met Jira, Confluence en Freshdesk is een pré;
• Kennis van het Sociaal Domein is een pre;
• Een gezonde dosis ondernemerschap.
Wat bieden wij?
Een dynamische baan met veel ruimte voor eigen initiatief. Een plek waar je meewerkt aan de
profilering van Stipter. Verwacht geen gespreid bed, maar wel een functie die je persoonlijke groei
stimuleert en waar je het verschil kunt maken.
Wij bieden je een professionele en ambitieuze werkomgeving, waarin ondernemerschap, lef en
ambitie voorop staan. Dit wordt ondersteund met goede arbeidsvoorwaarden en de mogelijkheid om
jezelf verder te ontwikkelen.
Arbeidsvoorwaarden:
• 24-32 uur
• 27 vakantiedagen
• Compensatieverlof
Heb je interesse?
We zien graag je motivatiebrief voorzien van CV per e-mail op het adres van HRM@stipter.nl.
Vragen kunnen gesteld worden aan Shazia Khan, te bereiken op 06-55336562.